Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"SQD"'
Autor:
Josef Buchner, Martin Hofmann
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-17 (2022)
Abstract The purpose of this study was to investigate whether a learning design based entirely on the micro level strategies of the Synthesis of Qualitative Data (SQD) model is better suited to promote teachers augmented and virtual reality-related W
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be6f69d3ebb34b459bf9abeca9de9e51
Autor:
Rhonda Christensen, Ottavia Trevisan
Publikováno v:
Routledge Open Research, Vol 1 (2023)
Preparing pre-service teachers to integrate technology in their future classrooms is a complex endeavor. Several factors known to affect the use of technology in the classroom include technology knowledge and skills, positive attitudes toward integra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53b3c136f0384f61b3ec3e66e6300cfa
Autor:
Cassim, Zaheera
The rapid growth of technology undoubtedly has an impact on the education system and on the way knowledge is imparted to students. Teachers need to have sufficient knowledge and skills to integrate technology in a lesson. A challenge which pre-servic
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/76819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Data gathered from 357 undergraduate and graduate teacher education students were analyzed to assess the ability of the Synthesis of Qualitative Data (SQD) instrument to measure six teaching strategies (role models, reflection, collaboration, feedbac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::355f0c1b420fa1211c066ad7d1ff15fd
https://hdl.handle.net/20.500.14017/4db350f2-4cd8-4eb9-921e-c02258c6dedb
https://hdl.handle.net/20.500.14017/4db350f2-4cd8-4eb9-921e-c02258c6dedb
Autor:
Jo Tondeur
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 14, Iss 2 (2018)
The main aim of this conceptual paper is to provide an overview of effective strategies to support pre-service teachers to adequately integrate ICT in teaching and learning activities. Specifically, the focus is on the strategies included in the SQD
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34a1af43d2574240be08c438b95c7516
Publikováno v:
札幌学院大学心理学紀要 = Bulletin of Faculty of Psychology Sapporo Gakuin University. 4(1):1-11
SQDは,災害後のPTSDやうつ病などの症状を評価するための質問紙である。しかし,被災地自治体の保健衛生部門では,SQDを個人の評価だけでなく,地域のメンタルヘルスの評価にも活用す
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.