Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"SPEHL, P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Background Lectures are still an important part of today’s medical education at many medical schools. The pediatric lecture series at the Center for Pediatrics, Medical Center, University of Freiburg, Faculty of Medicine, University of Fre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c33e1099a734ca08b80e9f5cf3f0de7
Autor:
Ralph Buchert, Catharina Lange, Timo S. Spehl, Ivayla Apostolova, Lars Frings, Cathrine Jonsson, Philipp T. Meyer, Sabine Hellwig
Publikováno v:
EJNMMI Research, Vol 9, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Introduction The specific uptake size index (SUSI) of striatal FP-CIT uptake is independent of spatial resolution in the SPECT image, in contrast to the specific binding ratio (SBR). This suggests that the SUSI is particularly appropriate fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b0053d4aae43289ba40e7dd23955dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Athanasopoulou, A., Formichi, P., Spehl, P., Dabizheva, I., Gacesa-Moric, V., Markova, J., Calgaro, J. A., Malakatas, N., Lurvink, M., Croce, P., Apostolska, R., Sumarac, D., Sousa, M. L., Dimova, S.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3728::bc5116d13b7746ae585dc6bc2e7de61a
http://hdl.handle.net/11568/985308
http://hdl.handle.net/11568/985308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.