Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"SONG Hong-mei"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 42, Iss 12, Pp 1965-1967 (2022)
Objective To evaluate the impact of scenario simulation teaching on the training of pediatric internship for eight-year program medical students. Methods Sixty medical students were enrolled in the study. The month spend in pediatric department was d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7399e186edc491fac201e1dac3a3896
Autor:
Gu, Dang En, Wang, Jian Wei, Xu, Meng, Mu, Xi Dong, Wei, Hui, Yu, Fan Dong, Fang, Miao, Wang, Xue Jie, Song, Hong Mei, Yang, Ye Xin, Li, Gao Jun, Cai, Xing Wei, Hu, Yin Chang
Publikováno v:
In Aquaculture 30 January 2022 547
Autor:
Tian, Xue, Peng, Nian-nian, Ma, Xiao, Wu, Li-min, Shi, Xi, Liu, Hui-fen, Song, Hong-mei, Wu, Qi-sheng, Meng, Xiao-lin, Li, Xue-jun
Publikováno v:
In Aquaculture 15 January 2022 546
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 41, Iss 11, Pp 1711-1714 (2021)
Objective To evaluate the strengthens and feasibility of network-based teaching for clinical training in neonatology during COVID-19 pandemic. Methods Because of COVID-19 pandemic, the interns of Peking Union Medical College Hospital accepted the net
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5b14576d424852926981a0ef15ae33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Plasticity January 2017 88:53-69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.