Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"SOMMER, TERESA ECKRICH"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development Perspectives; Dec2024, Vol. 18 Issue 4, p204-214, 11p
Autor:
Chor, Elise, Chase-Lansdale, P. Lindsay, Sommer, Teresa Eckrich, Sabol, Terri, Tighe, Lauren, Brooks-Gunn, Jeanne, Yoshikawa, Hirokazu, Morris, Amanda, King, Christopher
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness; Oct-Dec2024, Vol. 17 Issue 4, p936-977, 42p
Autor:
Sommer, Teresa Eckrich1 (AUTHOR) t-sommer@northwestern.edu, Tighe, Lauren A.1 (AUTHOR), Sabol, Terri J.1 (AUTHOR), Chor, Elise2 (AUTHOR), Chase-Lansdale, P. Lindsay1 (AUTHOR), Yoshikawa, Hirokazu3 (AUTHOR), Brooks-Gunn, Jeanne4 (AUTHOR), Morris, Amanda S.5 (AUTHOR), King, Christopher T.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Developmental Science. Jul-Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p227-246. 20p.
Autor:
Sommer, Teresa Eckrich *, Gomez, Celia J., Yoshikawa, Hirokazu, Sabol, Terri, Chor, Elise, Sanchez, Amy, Chase-Lansdale, P. Lindsay, Brooks-Gunn, Jeanne
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2020 52 Part A:63-73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SOMMER, TERESA ECKRICH, SABOL, TERRI J., CHOR, ELISE, SCHNEIDER, WILLIAM, CHASE-LANSDALE, P. LINDSAY, BROOKS-GUNN, JEANNE, SMALL, MARIO L., KING, CHRISTOPHER, YOSHIKAWA, HIROKAZU
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2018 Feb 01. 4(3), 118-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2018.4.3.07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.