Zobrazeno 1 - 10
of 542
pro vyhledávání: '"SOLO-taxonomy"'
Publikováno v:
Digital Chemical Engineering, Vol 12, Iss , Pp 100167- (2024)
This study demonstrates the successful integration of process simulation using CHEMCAD into Sunway University's Chemical Engineering Thermodynamics curriculum, replacing the traditional lab sessions. This approach has two main benefits, i.e., it prov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca823379777e49c7867bcc144b2ec5d5
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The acquisition of in-depth medical knowledge, skills, and competencies is of utmost importance when training future medical professionals. This systematic literature review delves into the empirical connection between gamified le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa1321471ede46a5afb137c767869fa3
Autor:
Alphius Dube, Jeremiah S. Maseko
Publikováno v:
African Journal of Teacher Education and Development, Vol 3, Iss 1, Pp e1-e10 (2024)
Background: Fractions are important because of their critical role in more advanced mathematics. While they are central to mathematics learning, they pose a challenge to learners. The use of the structured observed learning outcomes (SOLO) taxonomy a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/663ad754fc6345cea1487724859a0263
Publikováno v:
International Journal of Current Educational Studies, Vol 3, Iss 1 (2024)
The study was to assess the algebraic thinking levels of prospective basic education teachers using SOLO taxonomy. Sequential explanatory mixed methods design was used for the study. 250 Pre-service mathematics teachers from four selected colleges of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c90c895789e8498da3ce03d2903e2e7f
Publikováno v:
Envigogika, Vol 18, Iss 1 (2023)
The development of students' and teachers' competences is seen as a prerequisite for responsible behaviour that promotes sustainable development. The framework draws on relevant UNESCO and European Commission documents to provide a strategic context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc62bfacb7ee41aeaf74ef8c3b109734
Autor:
Hana Triana, Perawati Bte Abustang, Erry Utomo, Gumgum Gumelar Fajar Rakhman, Fahrurrozi Fahrurrozi
Publikováno v:
Prisma Sains: Jurnal Pengkajian Ilmu dan Pembelajaran Matematika dan IPA IKIP Mataram, Vol 11, Iss 2, Pp 581-595 (2023)
This study aims to evaluate and document learning outcomes using the SOLO taxonomy model as an indicator of learning outcomes. Higher order thinking skills towards critical thinking elements. This research uses case studies with mixed methods qualita
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfc3b4cfad5e40d6880211a372e86ea2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalaç, Senem, Çalışkan, Pınar
Publikováno v:
Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri / Social Research and Behavioral Sciences. 8(16):235-254
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1051706