Zobrazeno 1 - 10
of 797
pro vyhledávání: '"SOCIAL_ORIGIN"'
Autor:
Vanessa Weihgold
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
In recent years, the emotional experience of climate change has been studied extensively from fields like psychology, theology, sociology, and philosophy. It is crucial to analyze these results for possible vulnerability with regard to well-being. Wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b04dacd654c454fa861f5f2c27c5304
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 101111- (2024)
With increasing digitalisation, inequality research focuses on students' digital skills. Findings indicate that there are considerable differences in the acquisition of CIL skills depending on students’ social background. However, there are also re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14f9e9ee322b4ae3b839bf6a7d88c8c5
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Societies, Vol 14, Iss 4, p 44 (2024)
The aim of this article is to suggest a better—theoretically and empirically grounded—understanding of the complex character of social justice in higher education. Theoretically, this article conceptualises social justice in higher education as m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90d402a074b84628ba4befc16031560f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pia Nicoletta Blossfeld
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
In this article, we examine how the rising proportion of academic families across cohorts affects sons’ and daughters’ tertiary educational attainment in the process of educational expansion. Using data from the National Educational Panel Study (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/693b566eb11b46f4bdaa0f634b5d032d