Zobrazeno 1 - 10
of 1 298
pro vyhledávání: '"SOBC"'
Autor:
Panda, Debadutta Kumar
Publikováno v:
International Journal of Social Economics, 2023, Vol. 51, Issue 5, pp. 604-622.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSE-12-2022-0801
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 126, Issue 2, pp. 879-897.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-07-2023-0648
Autor:
Duong, Cong Doanh
Publikováno v:
International Journal of Energy Sector Management, 2023, Vol. 18, Issue 1, pp. 71-93.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJESM-09-2022-0017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Marketing Research Journal. Summer2023, Vol. 13 Issue 2, Preceding p143-168. 29p.
Autor:
Shukla, Mahima1 (AUTHOR), Misra, Richa2 (AUTHOR), Mahajan, Renuka2 (AUTHOR) renuka.mahajan@jaipuria.ac.in, Gupta, Rahul3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing. May2023, Vol. 29 Issue 4, p115-137. 23p.
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 11 (2023)
Sustainable behaviors demand wielding communication strategies in social and political spheres for public understanding of scientific issues like climate change and the severe consequences of deteriorating environmental quality. Reliable information
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9946fd8b82cc4bd887ce1ebddbc67860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Exploring consumer purchase intentions and behavior of buying ayurveda products using SOBC framework
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2022 65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.