Zobrazeno 1 - 10
of 2 265
pro vyhledávání: '"SKILLS INDEX"'
Autor:
Biliavska, Yuliia1 y.biliavska@knute.edu.ua, Biliavskyi, Valentyn2 valentyn.biliavskyi@npp.nau.edu.ua, Umantsiv, Yurii3 y.umantsiv@knute.edu.ua, Osetskyi, Valerii4 val_osetski@ukr.net
Publikováno v:
Academy Review / Akademìčnij Oglâd. 2024, Vol. 61 Issue 2, p227-241. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Akademičnij Oglâd, Vol 2, Iss 61, Pp 227-241 (2024)
In today’s conditions, we can observe distinctive features of soft and hard skills, which are presented for specialists of different professions. The purpose of the article is to develop an innovative approach to managing specialist qualificatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4c9800072974b978ea649551d1fb95b
Autor:
Nalbantoğlu, Can Burak
Publikováno v:
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi / Ulakbilge - International Journal of Social Sciences. 9(56):20-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=974506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chinese Nursing Research; Sep2019, Vol. 33 Issue 18, p3227-3230, 4p
Publikováno v:
Patient Education and Counseling. 103:1245-1251
Objective Existing instruments for assessing health literacy skills in parents have limited scope to inform the design and evaluation of health literacy interventions. In this study we aimed to develop and validate a new performance-based measure of
Publikováno v:
In Journal of Obstetrics and Gynaecology Canada March 2003 25(3):186-194
Autor:
Margerison, Charles, McCann, Dick
Publikováno v:
Industrial and Commercial Training, 1992, Vol. 24, Issue 2.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00197859210009720