Zobrazeno 1 - 10
of 184 779
pro vyhledávání: '"SKILL LEVELS"'
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education. AIED 2024
Developing questions that are pedagogically sound, relevant, and promote learning is a challenging and time-consuming task for educators. Modern-day large language models (LLMs) generate high-quality content across multiple domains, potentially helpi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.04394
Numerous studies have demonstrated the manifold benefits of tennis, such as increasing overall physical and mental health. Unfortunately, many children and youth from low-income families are unable to engage in this sport mainly due to financial cons
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.16987
Discovering features that set elite players apart is of great significance for eSports coaches as it enables them to arrange a more effective training program focused on improving those features. Moreover, finding such features results in a better ev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.11972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÇAKTO, Piyami1 piyamii1011@gmail.com, DEMİR, Orhan1 orhandmr21@gmail.com, KARAKULLUKÇU, Ayla2 ayla.karakullukcu@gmail.com, YÜKSEL, Oğuzhan3 oguzhan.yuksel@dpu.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. mar2024, Vol. 15 Issue 55, p187-195. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.