Zobrazeno 1 - 10
of 452
pro vyhledávání: '"SITUATIONAL JUDGMENT TESTS"'
Autor:
L. S. Moussaoui, M. Quimby, H. Avancini, A. Salawdi, F. Skaik, R. Bani Odeh, O. Desrichard, N. Claxton
Publikováno v:
Archives of Public Health, Vol 82, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Background Informing humanitarian action directly from community members is recognized as critical. However, collecting community insights is also a challenge in practice. This paper reports data collected among community members and Red Cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2dc5cf337624a63991888f392d2944d
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings, Pp 23-23 (2024)
Those involved in education see great importance in promoting self-regulated learning (SRL) and problem-solving (PS) among learners. Teachers are a major factor in promoting SRL-PS in the classroom, but very little is known about whether and how they
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd6b194a41da4c16b373fd7f79773690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Current Research in Ecological and Social Psychology, Vol 3, Iss , Pp 100068- (2022)
We describe how the effects of situational factors on psychological processes and behavior can be formally represented through field models created from elaborated situational judgment test (ESJT) data. As we detail, ESJTs ‘elaborate’ on standard
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60151363c11a4545917c560f0b49e88b
Publikováno v:
Journal of Work and Organizational Psychology, Vol 36, Iss 2, Pp 157-168 (2020)
The study extends personality and situational judgment test (SJT) research by using an SJT to measure achievement striving in a contextualized manner. Employed students responded to the achievement striving SJT, traditional personality scales, and wo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/757273db9014425b930c4a497ae9352f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.