Zobrazeno 1 - 10
of 1 004
pro vyhledávání: '"SITUATION MODELS"'
Autor:
Zhu Jing, Duan Chunyun
Publikováno v:
Language and Semiotic Studies, Vol 8, Iss 4, Pp 197-215 (2022)
The story continuation writing task (SCWT) is a newly emerging proficiency test of National Matriculation English Test (NMET) in three provinces in China. Nevertheless, little is known with respect to how test-takers enhance their alignment of situat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9082755755e413bbc5889c8d48952a1
Autor:
Čordalija, Nermina
Publikováno v:
Radovi Filozofskog fakulteta u Sarajevu / Journal of the Faculty of Philosophy. 24(1):251-272
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1012158
Autor:
Renata Gambino, Grazia Pulvirenti
Publikováno v:
Comparatismi, Vol 0, Iss 4, Pp 144-163 (2019)
In this paper we argue that Ricoeur’s concept of suspicion is significant for present-day neurocognitive studies on literature, with regard to the issues of embodiment, bodily simulation, and interpretation of textual latent meanings. Ricoeur’s p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1615ea7e423546bdb0e0376906e8e883
Autor:
Chromý, Jan
Publikováno v:
Naše řeč / Our Speech. 101(3):121-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=685859
Autor:
Seeley, William P., author
Publikováno v:
Attentional Engines : A Perceptual Theory of the Arts, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190662158.003.0008
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol Volume 14, Pp 2617-2631 (2018)
Elena-Ioanna Nazlidou,1 Despina Moraitou,1 Demetrios Natsopoulos,2 Vasileios Papaliagkas,1 Elvira Masoura,1 Georgia Papantoniou3 1Lab of Psychology, Department of Cognitive and Experimental Psychology, School of Psychology, Aristotle University of Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e81bea8ed8ec4a79b9403666b125c8f1
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 13, Iss 1, Pp 112-122 (2018)
Riddles can teach us psychology when we stop to consider the psychological principles that make them ``work''. This paper studies a particular class of riddles that we call stumpers, and provides analysis of the various principles (some familiar, som
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11ce4390ee484e33a583680fccbd4c13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.