Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"SILVA, Lénia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dias, Alexandre1,2,3 (AUTHOR), Silva, Lénia1 (AUTHOR), Moura, João1 (AUTHOR), Gabriel, Denis1 (AUTHOR), Maia, Luis F.1,2,4,5 (AUTHOR) luis.filipe.maia@chporto.min‐saude.pt
Publikováno v:
Acta Neurologica Scandinavica. Oct2022, Vol. 146 Issue 4, p332-347. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Médica Portuguesa; Sep2023, Vol. 36 Issue 9, p588-594, 7p
Autor:
Silva, Lénia1 (AUTHOR), Freixo, João Parente2,3 (AUTHOR), Brandão, Ana Filipa2,3 (AUTHOR), Cardoso, Márcio4 (AUTHOR), Damásio, Joana1,2,3 (AUTHOR) joanadamasio@chporto.min-saude.pt
Publikováno v:
Movement Disorders Clinical Practice. Oct2023, Vol. 10 Issue 10, p1566-1567. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinho, João, Silva, Lénia, Quintas-Neves, Miguel, Marques, Leandro, Amorim, José Manuel, Reich, Arno, Ferreira, Carla
Publikováno v:
Neurocritical Care; Jun2021, Vol. 34 Issue 3, p825-832, 8p
Autor:
Silva, Lénia, Guimarães, Fernando
Este estudo, que surge no âmbito do Mestrado em Ensino do 1º Ciclo do Ensino Básico e de Matemática e Ciências Naturais no 2º Ciclo do Ensino Básico, analisa as potencialidades da aprendizagem cooperativa para a Educação Ambiental, uma vez q
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::e0a858c6233d24bff1b27345628f11fe
https://hdl.handle.net/1822/61944
https://hdl.handle.net/1822/61944