Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"SILVA, AMINA REGINA"'
Autor:
Silva e Silva, Vanessa, Silva, Amina Regina, Rochon, Andrea, Lotherington, Ken, Hornby, Laura, Wind, Tineke, Bollen, Jan, Wilson, Lindsay C., Sarti, Aimee J., Dhanani, Sonny
Publikováno v:
JBI Evidence Synthesis; Feb2024, Vol. 22 Issue 2, p195-233, 39p
Autor:
Silva e Silva, Vanessa, Silva, Amina Regina, Rochon, Andrea, Lotherington, Ken, Hornby, Laura, Wind, Tineke, Bollen, Jan, Wilson, Lindsay C., Sarti, Aimee J., Dhanani, Sonny
Publikováno v:
JBI Evidence Synthesis; Feb2024, Vol. 22 Issue 2, p157-194, 38p
Publikováno v:
Nursing Journal in Costa Rica; No. 44 (2023): N°44 January-June 2023; 1-10
Enfermería Actual en Costa Rica; Núm. 44 (2023): N°44 Enero-Junio 2023; 1-10
Enfermagem Atual em Costa Rica; n. 44 (2023): N°44 Janeiro-Junho 2023; 1-10
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Enfermería Actual en Costa Rica; Núm. 44 (2023): N°44 Enero-Junio 2023; 1-10
Enfermagem Atual em Costa Rica; n. 44 (2023): N°44 Janeiro-Junho 2023; 1-10
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Introduction: Nurses have a fundamental role in the prevention of incurable sexually-transmitted infections; however, for their performance to be effective, quality education with adequate infrastructure is required. Objective: To map out the worldwi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::8dcdb7deac05f3898e6498c2ea5a8ac0
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/enfermeria/article/view/47822
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/enfermeria/article/view/47822
Our aim in this review will be to identify and assess the effects of educational strategies that have been used to train healthcare professionals to work in the role of organ and tissue donation coordinators (OTDCs = healthcare professionals that man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7187799cc5f456254acfecefc65a711f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogitare Enfermagem; 2023, Vol. 28, p1-19, 19p
Publikováno v:
Cogitare Enfermagem; 2023, Vol. 28, p1-19, 19p
Publikováno v:
Cogitare Enfermagem; 2023, Vol. 28, p1-19, 19p