Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"SHORE, Linda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Investment Compliance, 2011, Vol. 12, Issue 2, pp. 19-32.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/15285811111142883
Autor:
Shore, Linda
Publikováno v:
Science and Children, 2011 Apr 01. 48(8), 8-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43176195
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 1999 Sep 01. 8(3), 197-209.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40188578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Celebrating the 2017 Great American Eclipse: Lessons Learned from the Path of Totality, 516, 405-409
The results of a survey representing the reactions and responses of 29,095 individuals across the USA who witnessed the eclipse or participated in eclipse-related events on or around August 21, 2017, are reported. The surveys collect a body of data s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cf73d39ad345e6b1035ea7811ba60d63
https://research.rug.nl/en/publications/554911d8-a780-45d5-ae0c-0bea3cb5fa2a
https://research.rug.nl/en/publications/554911d8-a780-45d5-ae0c-0bea3cb5fa2a
Autor:
Shore, Linda
peer-reviewed Older adults may have some prior use and knowledge of technology, but may also express or experience the digital divide, whereby the pace of emerging technology can present challenges to older adults and their ability to ‘keep up’.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1249::5a771aa12d1a175872cd3f7f95d6f3be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.