Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"SHIMIZU, Nami"'
Publikováno v:
高等教育フォーラム. 11:43-52
本稿は、第一著者が担当する大学の必修英語科目におけるグループワークをより円滑に進めるために、授業運営支援部署に所属する共著者らとアイスブレイク手法を通年にわたって検討
Autor:
Fukazawa, Seiji, Sakaue, Tatsuya, Irifune, Kouki, Umeki, Riko, Shimizu, Nami, Takaki, Daisei, Zhang, Zifeng, Horimoto, Youhei, Sudirman
Publikováno v:
学校教育実践学研究. 23:49-56
The purpose of this project report is to make a small corpus of relative clauses found in some Japanese junior/senior high EFL textbooks and Malaysian senior high ESL textbooks, and to examine the distribution and features of the use of relative clau
English will become a compulsory subject for fifth- and sixth-graders in Japanese elementary schools in 2020. This research aims to present ways in which a modified version of “A Lost Button” by Arnold Lobel can contribute to improving learners
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::87c8f304358aa04bd289a658dff319f0
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045462
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045462
Autor:
Ono, Akira, Shimizu, Nami
According to The Course of Study for Upper Secondary School: Foreign Languages implemented in 2013, one of the contents to be dealt with in English Communication I is “understanding information, ideas, etc., and grasping the outline and main points
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a5dd02bf3f34193ff543d2f7515618d0
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045312
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biophysical Journal 27 January 2015 108(2) Supplement 1:532a-532a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.