Zobrazeno 1 - 10
of 38 515
pro vyhledávání: '"SHAPIRO R"'
Autor:
Smith, Griffin Dietz, Prasad, Siddhartha, Davidson, Matt J., Findlater, Leah, Shapiro, R. Benjamin
Much of early literacy education happens at home with caretakers reading books to young children. Prior research demonstrates how having dialogue with children during co-reading can develop critical reading readiness skills, but most adult readers ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.03889
Autor:
Johnson, Kyle, Arroyos, Vicente, Garcia, Celeste, Hussein, Liban, Cora, Aisha, Melaku, Tsewone, Cunningham, Jay L., Shapiro, R. Benjamin, Iyer, Vikram
Unequal technology access for Black and Latine communities has been a persistent economic, social justice, and human rights issue despite increased technology accessibility due to advancements in consumer electronics like phones, tablets, and compute
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.14581
Autor:
Tseng, Tiffany, Davidson, Matt J., Morales-Navarro, Luis, Chen, Jennifer King, Delaney, Victoria, Leibowitz, Mark, Beason, Jazbo, Shapiro, R. Benjamin
Machine learning (ML) models are fundamentally shaped by data, and building inclusive ML systems requires significant considerations around how to design representative datasets. Yet, few novice-oriented ML modeling tools are designed to foster hands
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.09088
Autor:
Tseng, Tiffany, Chen, Jennifer King, Abdelrahman, Mona, Kery, Mary Beth, Hohman, Fred, Hilliard, Adriana, Shapiro, R. Benjamin
Existing novice-friendly machine learning (ML) modeling tools center around a solo user experience, where a single user collects only their own data to build a model. However, solo modeling experiences limit valuable opportunities for encountering al
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.05444
Autor:
Dietz, Griffin, Chen, Jennifer King, Beason, Jazbo, Tarrow, Matthew, Hilliard, Adriana, Shapiro, R. Benjamin
Typical educational robotics approaches rely on imperative programming for robot navigation. However, with the increasing presence of AI in everyday life, these approaches miss an opportunity to introduce machine learning (ML) techniques grounded in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.08974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shapiro, R. Benjamin1 nerd@apple.com, DesPortes, Kayla2 kd90@nyu.edu, DiSalvo, Betsy3 bdisalvo@cc.gatech.edu
Publikováno v:
Communications of the ACM. Aug2023, Vol. 66 Issue 8, p24-26. 3p. 1 Color Photograph.
Autor:
Bareng OT, Choga WT, Maphorisa ST, Seselamarumo S, Seatla KK, Mokgethi PT, Maruapula D, Mogwele ML, Ditshwanelo D, Moraka NO, Gobe I, Motswaledi MS, Makhema JM, Musonda R, Shapiro R, Essex M, Novitsky V, Moyo S, Gaseitsiwe S
Publikováno v:
Infection and Drug Resistance, Vol Volume 15, Pp 7565-7576 (2022)
Ontlametse T Bareng,1,2 Wonderful T Choga,1,2 Segomotso T Maphorisa,3 Sekgabo Seselamarumo,1 Kaelo K Seatla,1 Patrick T Mokgethi,1,4 Dorcas Maruapula,1,4 Mompati L Mogwele,1 Doreen Ditshwanelo,1,5 Natasha O Moraka,1 Irene Gobe,2 Modisa S Motswaledi,2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/846ef3e83d94460f975dd8d7a30b1b13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.