Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"SHAO Pengyang"'
Cognitive Diagnosis (CD) algorithms receive growing research interest in intelligent education. Typically, these CD algorithms assist students by inferring their abilities (i.e., their proficiency levels on various knowledge concepts). The proficienc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.05559
Predicting student performance is a fundamental task in Intelligent Tutoring Systems (ITSs), by which we can learn about students' knowledge level and provide personalized teaching strategies for them. Researchers have made plenty of efforts on this
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.00263
As a key application of artificial intelligence, recommender systems are among the most pervasive computer aided systems to help users find potential items of interests. Recently, researchers paid considerable attention to fairness issues for artific
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.09140
Autor:
Shao, Pengyang1 (AUTHOR) shaopengyang666@163.com, Sha, Yuzhu1 (AUTHOR) shayz@st.gsau.edu.cn, Liu, Xiu1 (AUTHOR) liuxiu@gsau.edu.cn, He, Yanyu2 (AUTHOR) y.h@massey.ac.nz, Wang, Fanxiong1 (AUTHOR) huj@gsau.edu.cn, Hu, Jiang1 (AUTHOR) wangjq@gsau.edu.cn, Wang, Jiqing1 (AUTHOR) lisb@gsau.edu.cn, Li, Shaobin1 (AUTHOR) cxw20002022@163.com, Chen, Xiaowei1 (AUTHOR) aaaaa0108@163.com, Yang, Wenxin1 (AUTHOR) chenqianling223@163.com, Chen, Qianling1 (AUTHOR) gm12017101@163.com, Gao, Min1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Animals (2076-2615). Mar2024, Vol. 14 Issue 5, p788. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.