Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"SHAMMARI, ALI"'
Autor:
SHAMMARI, ALI, Hashem, Fatma
Syftet med vår studie är att undersöka hur modersmålslärare arbetar med formativ bedömningi sin undervisning, samt vilka pedagogiska implikationer denna typ av bedömning har påelevens lärande, motivation och måluppfyllelse. Intresset bakom
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-52171
Autor:
Al-Shammari, Ali Saad, Ibrahim, Ahmed, Shalabi, Laila, Khan, Misha, Rafiqul Islam, M., Alsawadi, Razan Adib, Almansouri, Naiela Ennaji, Hasan, Mohammed Tarek, Hassan, Ibrahim A., Sakini, Ahmed Sermed Al, Kanagala, Sai Gautham, Nada, Sarah A., Wssawi, Ameer Fadhel Al
Publikováno v:
In Current Problems in Cardiology November 2024 49(11)
Publikováno v:
In Heliyon 30 July 2024 10(14)
Autor:
Ameer, F.A., Gumera, Armand, Ramadan, Alaa, Al-Shammari, Ali Saad, Gamal, Mohannad, Amin, Mahmoud, Alchamaley, Mohanad M., Nawas, Rawan, Mashkoor, Yusra, Shalabi, Laila, Hashim, Hashim Talib
Publikováno v:
In Trends in Anaesthesia and Critical Care February 2024 54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gharee for Economics & Administration Sciences; 2024, Vol. 20 Issue 2, p838-858, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Hipertension; 2023, Vol. 18 Issue 8, p383-393, 11p