Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"SHAH, A. K. M. AZAD"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shahrier, Jaki1 (AUTHOR), Rasul, Golam1 (AUTHOR), Afrin, Faria1 (AUTHOR), Islam, Rabiul2 (AUTHOR), Shah, A. K. M. Azad1 (AUTHOR) azad@bsmrau.edu.bd
Publikováno v:
Food Science & Nutrition. Nov2023, Vol. 11 Issue 11, p7430-7440. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dulal, Md. Apon1 (AUTHOR), Jahan, Israt1 (AUTHOR), Rasul, Md. Golam1 (AUTHOR), Islam, Md. Rabiul2 (AUTHOR), Khan, Murshida1 (AUTHOR), Shah, A. K. M. Azad1 (AUTHOR) azad@bsmrau.edu.bd
Publikováno v:
Food Science & Nutrition. Jan2023, Vol. 11 Issue 1, p535-544. 10p.
Autor:
Rasul, Md. Golam, Faruk, Md. Omor, Sarkar, Md. Shirajul Islam, Chunhong Yuan, Akter, Taslima, Shah, A. K. M. Azad
Publikováno v:
Egyptian Journal of Aquatic Biology & Fisheries; Sep/Oct2022, Vol. 26 Issue 5, p175-187, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 14, Iss 4, Pp 145-154 (2013)
Volume: 14, Issue: 4 145-154
Turkish Online Journal of Distance Education
Volume: 14, Issue: 4 145-154
Turkish Online Journal of Distance Education
Distance education can be more learners centered if distance educators are aware of the problems, needs, attitudes and characteristics of their learners. The aim of this study was to compare the learners’ profile in terms of their attitude and demo