Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"SERBES, Hüseyin"'
Autor:
Serbes, Hüseyin1 hserbes@yahoo.com
Publikováno v:
Punk & Post Punk. Oct2023, Vol. 12 Issue 3, p389-394. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SERBES, Hüseyin
Publikováno v:
Journal of Media & Culture / Medya ve Kültür; Dec2023, Vol. 3 Issue 2, p256-260, 5p
Autor:
SERBES, Hüseyin1 hserbes@yahoo.com, ESKİCUMALI, Ahmet2 ecumali@sakarya.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Akdeniz University Faculty of Communication / Akdeniz Iletişim. jun2021, Issue 35, p141-157. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SERBES, Hüseyin
Publikováno v:
Volume: 1, Issue: 2 142-163
Medya ve Kültür
Medya ve Kültür
Anaakım medyanın oluşturmuş olduğu popüler algının tersine, tribün grubu kavramı, büyük bir altkültürel ortama sahiptir. Bu altkültürel evren, dikkatle soruşturulduğunda punk tavrının bitmek bilmeyen mirasına rastlanır. Politik
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5663d4edfebe10ca700688902a1b1f75
https://dergipark.org.tr/tr/pub/medkul/issue/69328/1099173
https://dergipark.org.tr/tr/pub/medkul/issue/69328/1099173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SERBES, Hüseyin, GÜZEL, Mehmet
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 10 686-713
TRT Akademi
TRT Akademi
The concept of alternative publishing has emerged as a result of the cultural and ideological power of the dominant classes in the present day when mass media are shaped by the dyna-mics of the current market conditions and the profit goal has become
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::47ee4983c1c3c7bb839dd204ad8a6ea1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/trta/issue/56639/730208
https://dergipark.org.tr/tr/pub/trta/issue/56639/730208
Publikováno v:
Issue: 15 69-96
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
Teknolojik gelişmeler ve dijital dönüşümlerin yaşandığı postmodernizm çağında, geleneksel medyadan ayrılan yeni medya kavramı sayesinde enformasyon akışı çoklu boyutlarla aktarılmaktadır. Bu enformasyon yoğunluğu ic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::beddccc5b2eb3b6017f92afadff5ce69
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kilad/issue/53856/732131
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kilad/issue/53856/732131