Zobrazeno 1 - 10
of 40 168
pro vyhledávání: '"SECONDARY SCHOOL LEVEL"'
Autor:
Hussain, Ali1 ahbangash.edu@gmail.com, Jumani, Nabi Bux1
Publikováno v:
International Journal of Social Science Archives (IJSSA). Apr-Jun2024, Vol. 7 Issue 2, p128-139. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Social Science Archives (IJSSA). Jul-Sep2024, Vol. 7 Issue 3, p540-544. 5p.
Autor:
GROSU Bogdan-Marius
Publikováno v:
Annals of the “Ştefan cel Mare” University: Physical Education and Sport Section - The Science and Art of Movement, Vol XVI, Iss 2, Pp 35-50 (2023)
The experiment consisted in using 65 means distributed on each motor quality (speed – 20 means, skill – 15 means, endurance – 20 means and strength – 15 means) separately for 10 months, with a distribution of 1200 cumulative minutes on each m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97ad70cd93d94b3f9508018821a4f000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nazneen, Anjum1, Haroon-Ur-Rashid2
Publikováno v:
International Journal of Social Science Archives (IJSSA). Apr-Jun2024, Vol. 7 Issue 2, p452-473. 22p.
Publikováno v:
Bulletin of Education & Research; Aug2024, Vol. 46 Issue 2, p1-14, 14p
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research, Vol 20, Iss 2, p 020147 (2024)
Evidence from physics education research suggests that the introduction of a formalistic description of quantum phenomena can be beneficial to student learning, particularly in terms of helping students move away from naive realist views of quanta or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c38c1b3162e406bb6527075efdc0c44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.