Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"SEBES, Michel"'
Simulations of vehicle/track interaction (VTI) in switches and crossings (S\&C) require taking into account the complexity of their geometry. The VTI can be handled via a co-simulation process between a finite element (FE) model of the track and a mu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.04062
Publikováno v:
In Wear 15 June 2014 314(1-2):118-124
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CFM 2007-18ème Congrès Français de Mécanique
CFM 2007-18ème Congrès Français de Mécanique, Aug 2007, Grenoble, France
CFM 2007-18ème Congrès Français de Mécanique, Aug 2007, Grenoble, France
Colloque avec actes et comité de lecture. Internationale.; International audience; Dans la plupart des simulations en dynamique ferroviaire, le profil de rail est supposé constant le long de la voie. Cette hypothèse ne peut plus être retenue si l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ae06123b176395cf4888e34035374b9
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03361627/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03361627/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IUTAM Symposium on Computational Methods in Contact Mechanics; 2007, p189-205, 17p