Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"SEARCh Study Team"'
Autor:
Ruth A. Karron, Maria Garcia Quesada, Elizabeth A. Schappell, Stephen D. Schmidt, Maria Deloria Knoll, Marissa K. Hetrich, Vic Veguilla, Nicole Doria-Rose, Fatimah S. Dawood, SEARCh Study Team
Publikováno v:
JCI Insight, Vol 7, Iss 8 (2022)
Background SARS-CoV-2 infections are frequently milder in children than adults, suggesting that immune responses may vary with age. However, information is limited regarding SARS-CoV-2 immune responses in young children.Methods We compared receptor b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fb1d4ce23774984a3469e86b03452f2
Autor:
Elijah R. Kakande, James Ayieko, Helen Sunday, Edith Biira, Marilyn Nyabuti, George Agengo, Jane Kabami, Colette Aoko, Hellen N. Atuhaire, Norton Sang, Asiphas Owaranganise, Janice Litunya, Erick W. Mugoma, Gabriel Chamie, James Peng, John Schrom, Melanie C. Bacon, Moses R. Kamya, Diane V. Havlir, Maya L. Petersen, Laura B. Balzer, for the SEARCH Study Team
Publikováno v:
Journal of the International AIDS Society, Vol 26, Iss 12, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Introduction Optimizing HIV prevention may require structured approaches for providing client‐centred choices as well as community‐based entry points and delivery. We evaluated the effect of a dynamic choice model for HIV prevention, del
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a39f962d4db4432e84ecb4488bafb879
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.