Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"SCR systems"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 107616-107629 (2022)
Selective catalytic reduction (SCR) systems are distributed systems with strong time-varying parameter characteristics such that an accurate model for it is difficult to establish. Its control task simultaneously achieving high NOx conversion efficie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1105ca6bd2244d86a110421f0f51c968
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katzlinger, Vincent Viktor
Aufgrund immer strenger werdender Emissionsgesetzgebungen stellt bei der Auslegung von Verbrennungsmotoren die Abgasnachbehandlung einen immer wichtigeren Aspekt dar.Bei Dieselmotoren ist die Entstickung des Abgases, neben der Vermeidung von Partikel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c6be32d310e90276baa37a335f090a52
Publikováno v:
Special Issue 8: International Technology Congress 2017, Pune, India; Volume: 4, Issue: 4 2234-2247
Journal of Thermal Engineering
Journal of Thermal Engineering
In these studies, three important works examined to get ultra-low emission for a single cylinder diesel engine. The first study was performed for single fuel and compression ratio (CR), intake and exhaust valve timings, mass flow rate were optimized
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6642b259c995b47c6287db415d4540af
https://hdl.handle.net/11424/242196
https://hdl.handle.net/11424/242196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.