Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"SCHOOL VISIT"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wadbled, Nathanaël
The school visit to a historic site is for teachers an addition to the history course, the only legitimate place for transmitting knowledge that have a reflexive form. Guides can then admit that their role is not to transmit historical knowledge or a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::14ba6df0234e36eef7e224802cde535f
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03641337
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03641337
Publikováno v:
次世代教員養成センター研究紀要. 5:151-156
大学院(修士課程)をもつ教員養成系大学では、諸外国の現職教員を招聘し日本の学校教育に関する研究を行うことを目的とした文部科学省奨学金プログラム「教員研修留学生(以下、
Autor:
Jun Makita
Publikováno v:
International Journal of Asian Education; Vol. 2 No. 2 (2021): IJAE Vol. 02, No. 2, June 2021; 129-140
In democracy education, determining how best to teach young children about democracy and how to measure the effect of such learning is difficult, as “democracy” is a subjective and intangible concept. Given the challenge that this presents to edu
Publikováno v:
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra, Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra, 2020, 28 (1), pp.89-98
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra, Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra, 2020, 28 (1), pp.89-98
The current environment of climate change, disruption of geochemical cycles and loss of biodiversity makes the Anthropocene a central educational issue. In this context, science museums can play a key role by offering personal experience and educatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7a9489116245a13c32fae0373f9ae607
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02909259/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02909259/document
Publikováno v:
教育学部紀要. 8:179-192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pape, Yannick Le
Désormais inscrite dans le quotidien des élèves et des enseignants, la sortie au musée fait toujours polémique, quand bien même on en reconnaît les atouts en termes d’apprentissage, bien sûr, mais aussi de construction de la citoyenneté et
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::6d82d8db95f7d589ddb40bc104e238b4
http://rechercheseducations.revues.org/2561
http://rechercheseducations.revues.org/2561
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Relatório de estágio de mestrado em Ensino do 1ºCiclo do Ensino Básico e de Português e História e Geografia de Portugal no 2º Ciclo do Ensino Básico
O estudo que se apresenta emerge de um projeto investigativo de intervenção pedagógi
O estudo que se apresenta emerge de um projeto investigativo de intervenção pedagógi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8956941a2c2ffdcebbf3336e5d4a0e35
https://hdl.handle.net/1822/59073
https://hdl.handle.net/1822/59073