Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"SCHOOL MATERIALS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cabás, Vol 16, Iss 6, Pp 109-128 (2016)
(ES) Este trabajo quiere dar a conocer las acciones desarrolladas por la Asociación Cultural “La Tribu Educa” en pro de la recopilación, análisis y divulgación del patrimonio educativo de la provincia de Córdoba. Se inició en 2012 y hasta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a739f386adb4345b978adeb4a6f9b11
Autor:
Serrano, A. C., Delgado, J. A. R.
Publikováno v:
Cabás, Vol 2016, Iss 16, Pp 109-128 (2016)
Este trabajo quiere dar a conocer las acciones desarrolladas por la Asociación Cultural “La Tribu Educa” en pro de la recopilación, análisis y divulgación del patrimonio educativo de la provincia de Córdoba. Se inició en 2012 y hasta la fec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/436d368ace02459db53e1fbb03861ce3
Autor:
Kovačević, Nisfet
Publikováno v:
ZBORNIK ISLAMSKOG PEDAGOŠKOG FAKULTETA U BIHAĆU / PROCEEDINGS OF ISLAMIC PEDAGOGICAL FACULTY IN BIHAĆ. (4):411-432
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=666911
Publikováno v:
Филологический класс, Iss 1 (9), Pp 34-40 (2003)
The article offers developments applicable to teaching Mayakovsky's art to schoolchildren.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d045b18b9f3433a8ee44128e6ea87be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Economica
School Grants and Education Quality: Experimental Evidence from Senegal
School Grants and Education Quality: Experimental Evidence from Senegal
The effect of increasing school resources on educational outcomes is a central issue in the debate on improving school quality. This paper uses a randomized experiment to analyze the impact of a school grants program in Senegal, which allowed schools
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38b4acb994cbf44c4277dc829c653094
https://hdl.handle.net/10986/24166
https://hdl.handle.net/10986/24166
Autor:
Laura B. Rawlings, Gloria M. Rubio
Publikováno v:
The World Bank Research Observer. 20:29-55
Several developing economies have recently introduced conditional cash transfer programs, which provide money to poor families contingent on certain behavior, usually investments in human capital, such as sending children to school or bringing them t
Autor:
S. A. Komarov
Publikováno v:
Филологический класс, Iss 1 (9), Pp 34-40 (2003)
The article offers developments applicable to teaching Mayakovsky's art to schoolchildren.
Autor:
World Bank
Reliable evidence is needed to design policies that will allow overcoming Timor-Leste's remaining challenges in provision of quality education. In recent post-conflict years, aided by availability of oil revenues, Timor-Leste has been able to conside
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::1a2c4436190408cad1b8a08ed5676d16
http://documents.worldbank.org/curated/en/2016/06/18740784/building-evidence-shaping-policy-findings-2012-timor-leste-education-survey
http://documents.worldbank.org/curated/en/2016/06/18740784/building-evidence-shaping-policy-findings-2012-timor-leste-education-survey