Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"SCHOOL INFRASTRUCTURE"'
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 10 (2024)
The Eastern Cape Department of Education (ECDoE) in South Africa faces significant infrastructure challenges in rural schools, including inadequate funding, poor maintenance, and a shortage of essential facilities. These challenges hinder quality edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e482e741619647909156fa4c76f857ee
Publikováno v:
Journal of Water, Sanitation and Hygiene for Development, Vol 14, Iss 1, Pp 56-68 (2024)
Water, Sanitation and Hygiene (WASH) are crucial to human development. Lack of WASH affects girls’ health and school attendance, particularly after puberty. This has long-term consequences on gender equality and empowerment. Several international e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d1449b9369845019c0938577b7af40d
Publikováno v:
Journal of Quality in Maintenance Engineering, 2022, Vol. 29, Issue 2, pp. 401-419.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JQME-06-2021-0043
Publikováno v:
Emerging Science Journal, Vol 6, Iss 0, Pp 280-295 (2023)
Machine learning approaches may establish a complex and non-linear relationship among input and response variables for the assessment of the Basic Education Development Index (IDEB) database and show indicators that may contribute to monitoring the q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6472ea9ea42d46e6a455e23531771a54
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 476, p 01040 (2024)
The earthquake that occurred in Central Sulawesi province on September 28, 2018, devastated parts of Palu City, Sigi Regency, and Donggala Regency. The earthquake and tsunami caused damage to various facilities and infrastructure, resulting in a sign
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06ded9d0434f4651bd578da78643c1dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stoyanova, Penka K.
Publikováno v:
Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски“. Педагогически факултет / Annual of Konstantin Preslavsky University of Shumen. Faculty of Education. XXV(1):602-613
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1058279
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 5, Pp 93-101 (2021)
Системное исследование образовательной среды предоставляет возможность выявления точек роста и дефицитов при проектировании и развит
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e870b808d8d14a71843ea67f069fbf55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.