Zobrazeno 1 - 10
of 9 489
pro vyhledávání: '"SCHOOL COMMITTEES"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 8, Iss 2, Pp 408-423 (2024)
Environmental education is one of the keys to people, especially students, having an awareness of protecting the environment. This qualitative study aims to investigate the best ways for school committees to play a role and how to adopt strategic man
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11d3bc370c4746a69e6b4982db4c5c6f
Publikováno v:
Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 8, Iss 2, Pp 689-702 (2024)
This research aims to analyze the importance of school committees' role and strategies in improving education quality. Through comprehensive analysis, this research identifies the role and strategies of school committees in developing school programs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39936094b2b8493b8d80e6aec6979d14
Autor:
Makmun1 masmakmun1973@gmail.com
Publikováno v:
Syntax Idea. Mar2023, Vol. 5 Issue 3, p252-261. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phillips, Laura
Publikováno v:
Journal of Southern African Studies, 2015 Apr 01. 41(2), 299-314.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24567130
Publikováno v:
KnE Social Sciences; 3/19/2024, p605-614, 10p
Autor:
Yosi Arianti, Gita Insyanawulan, Yusnaini Yusnaini, Dian Sri Andriani, Dwi Mirani, Randi Randi, Yulasteriyani Yulasteriyani
Publikováno v:
Community Empowerment. 8:366-373
This activity aims to internalize the concept of educational sociology theory and strengthen the socio-cultural-educational relationship between the community and the school. This community service activity was carried out in three stages: pre-test,