Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"SCHEUER, NORA"'
Autor:
Bugallo, Lucía, Mukherjee, Sarah Jane, Scheuer, Nora, Cremin, Teresa, Montoro, Virginia, Golinkoff, Roberta, Preston, Marcia, Wah Cheng, Doris Pui, Popp, Jill
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2024 94
Elementary school children's conceptions of teaching and learning to write as intentional activities
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2020 65
Autor:
Pedrazzini, Ana, Scheuer, Nora
Publikováno v:
The European Journal of Humour Research. 6(1):100-123
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=951967
Las tareas de composición textual como ventana a la enseñanza de la escritura en la escuela primaria
Autor:
Márquez, María Silvina, Scheuer, Nora Isabel, Aguilar Bascopé, José Fernando, Pérez Echeverría, María Puy
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 48 No. 4 (2022); 397-418
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 4 (2022); 397-418
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 4 (2022); 397-418
We explore which aspects teachers prioritize in the textual composition tasks. A specially designed questionnaire was answered by 27 teachers from the Argentinian North Patagonia. Teachers’ descriptions of such tasks were coded according to the cog
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2013 Sep 01. 28(3), 781-805.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10212-012-0140-7
Autor:
Scheuer, Nora1, Martí, Eduardo2, Cavalcante, Sílvia2 silviacavalcante@gmail.com, Brizuela, Bárbara M.3
Publikováno v:
Journal of Genetic Psychology. Jan/Feb2019, Vol. 180 Issue 1, p1-16. 16p. 4 Charts.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2002 Jun 01. 17(2), 101-114.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23420388
Autor:
Sinclair, Anne, Scheuer, Nora
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1993 Jan 01. 24(2), 199-221.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482946
Autor:
Márquez, María Silvina, Isabel Scheuer, Nora, Aguilar Bascopé, José Fernando, Pérez Echeverría, María Puy
Publikováno v:
Estudios Pedagogicos (Valdivia); 2022, Vol. 48 Issue 4, p397-418, 22p