Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"SCHAFER, A. G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Okoro, Olihe N., DeVuyst-Miller, Susan A., MacDonald, Danielle A., Montag-Schafer, Katherine G., Pereira, Chrystian R., Schweiss, Sarah K., Yapel, Ann M.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2022 14(11):1438-1447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schafer, Robert G.
Publikováno v:
Huntington Library Quarterly, 1960 Feb 01. 23(2), 123-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3816204
Autor:
Schafer, Robert G.
Publikováno v:
Huntington Library Quarterly, 1954 Aug 01. 17(4), 397-405.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3816504
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schafer, Adam G. L.
Student responses to formative assessments are a valuable source of data high school chemistry teachers can use to inform continued learning in their classrooms. To effectively use the data from formative assessments, high school chemistry teachers m