Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"SCHÄFER, MARC"'
Autor:
Schäfer, Marc
Publikováno v:
Proceedings of the tenth International Conference Models in Developing Mathematics Education. - Dresden : Hochschule für Technik und Wirtschaft, 2009. - S. 512 - 516
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A757
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A757/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A757/attachment/ATT-0/
Autor:
Samson, Duncan, Schäfer, Marc
Publikováno v:
Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 298 - 303
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A1942
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1942/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1942/attachment/ATT-0/
Publikováno v:
Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 293 - 297
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A1941
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1941/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1941/attachment/ATT-0/
Autor:
Schäfer, Marc, Atebe, Humphrey Uyouyo
The purpose of this qualitative case study involving six secondary school teachers was to obtain insight into how geometry is taught in selected Nigerian and South African high schools. It also aimed, by making use of the van Hiele model of geometry
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/72447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paxton, Robert J., Schäfer, Marc O., Nazzi, Francesco, Zanni, Virginia, Annoscia, Desiderato, Marroni, Fabio, Bigot, Diane, Laws-Quinn, Eoin R., Panziera, Delphine, Jenkins, Christina, Shafiey, Hassan
Publikováno v:
In International Journal for Parasitology: Parasites and Wildlife August 2022 18:157-171
Autor:
Schaefer, Marc-Simon *, Roth, Hubert
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2022 55(21):174-179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.