Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"SCAT5"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 3 (2021)
Objectives: The objective of this study was to assess if injury-related alterations in the Sport Concussion Assessment Tool-5 (SCAT5) are matched by changes in transcranial magnetic stimulation-derived intracortical inhibition. We hypothesised that n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6e3cc77420a4f3691ba6f0d8368c8e1
Autor:
Laura Kathleen Langer, Paul Comper, Lesley Ruttan, Cristina Saverino, Seyed Mohammad Alavinia, Elizabeth L. Inness, Alice Kam, David W. Lawrence, Alan Tam, Tharshini Chandra, Evan Foster, Mark T. Bayley
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 3 (2021)
Background: The Rivermead Post-Concussion Symptoms Questionnaire (RPQ) and the Sports Concussion Assessment Tool (SCAT) are widely used self-report tools assessing the type, number, and severity of concussion symptoms. There are overlapping symptoms
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6d2c847ae844edda3e280d598e93ac1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deakin, Naomi D
[Restricted]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5cfef039b8d64651c1dd0af69f63492f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.