Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"SAWYER, LAURA M."'
Autor:
Sawyer, Laura M.
This correlational-predictive study investigated the relationship between teacher perceptions of technology use and observed classroom technology integration level using the Technology Uses and Perceptions Survey (TUPS) and the Technology Integration
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10273177
Autor:
Yasmeen, Najeeda1 (AUTHOR), Sawyer, Laura M.1 (AUTHOR), Malottki, Kinga1 (AUTHOR), Levin, Lars-Åke2 (AUTHOR), Didriksen Apol, Eydna3 (AUTHOR), Jemec, Gregor B.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Dermatological Treatment. Fe 2022, Vol. 33 Issue 1, p204-218. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bermingham, Sarah L., Hughes, Ralph, Fenu, Elisabetta, Sawyer, Laura M., Boxall, Elizabeth, T. Kennedy, Patrick, Dusheiko, Geoff, Hill-Cawthorne, Grant, Thomas, Howard
Publikováno v:
In Value in Health September 2015 18(6):800-809
Autor:
Elkind, Mitchell S. V., Witte, Klaus K., Kasner, Scott E., Sawyer, Laura M., Grimsey Jones, Frank W., Rinciog, Claudia, Tsintzos, Stelios, Rosemas, Sarah C., Lanctin, David, Ziegler, Paul D., Reynolds, Matthew R.
Additional file 1. Supplementary information.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be0123e05f08b583e75e7e365da4d956
Autor:
Sawyer, Laura M.1 lsawyer@symmetron.net, Malottki, Kinga1, Sabry-Grant, Celia1, Yasmeen, Najeeda1, Wright, Emily1, Sohrt, Anne2, Borg, Emma2, Warren, Richard B.3
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/14/2019, Vol. 14 Issue 8, p1-31. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.