Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"SARISAHIN AS"'
Autor:
Özmen, Murat, Özgen, Ediz Kağan, Sayı, Orbay, Karadeniz Pütür, Elif, Okumuş, Biray, İba Yılmaz, Sibel, Aslan, Mehtap Hülya, Ulucan, Mustafa, Yanmaz, Berna, Şeri̇foğlu Bağatir, Perihan, Turut, Nevin, Karahan, Şifa, Eroğlu, Buket, Gülseren, Yıldız Öz, Küçükayan, Uğur, Nuhay, Çağatay, Eski̇i̇zmi̇rli̇ler, Seza, Saka, Erdem, Soysal Sarişahi̇n, Asuman, Deni̇z, İbrahim, Bi̇rben, Nurgül, Karakuş, Kerem, Şen, Esra, Sayteki̇n, Ahmet Murat, Akar, Kadir
Publikováno v:
In Comparative Immunology, Microbiology and Infectious Diseases May 2023 96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spies, Tracy Griffin, Carcoba-Falomir, Gloria, Sarisahin, Suheyla, Deniz, Fatmana Kara, Yunying Xu
Publikováno v:
International Journal of Doctoral Studies; 2023, Vol. 18, p229-250, 22p
Publikováno v:
Behavioral Interventions. 37:1181-1205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Interventions; Nov2022, Vol. 37 Issue 4, p1181-1205, 25p, 8 Charts
Publikováno v:
Kafkas Universitesi Veteriner Fakültesi Dergisi, Vol 19, Iss 5, Pp 843-849 (2013)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aceaaf64f2242c0a0d4b06fde3d96e8
Autor:
Suheyla Sarisahin
Publikováno v:
Intervention in School and Clinic. 56:3-12
Teachers of students with learning disabilities (LD) who also are emergent bilingual (EB) are tasked with meeting students’ individual learning needs and developing academic language. Teachers require specialized knowledge in second-language acquis
Autor:
Sarisahin, Suheyla
Although there is a focus on classroom discourse and interaction in the current teaching standards and research evidence suggests it is important in teaching and learning, students have limited opportunities for interaction in today’s classrooms. L
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6f7e5d8f88f50d6194e86305ffd3f0f4
Reading Comprehension Strategies for Students With Learning Disabilities Who Are Emergent Bilingual.
Autor:
Sarisahin, Suheyla
Publikováno v:
Intervention in School & Clinic; Sep2020, Vol. 56 Issue 1, p3-12, 10p