Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"S1-S2 paradigm"'
Autor:
María E. de Lahoz, Paloma Barjola, Irene Peláez, David Ferrera, Roberto Fernandes-Magalhaes, Francisco Mercado
Publikováno v:
Biomedicines, Vol 11, Iss 11, p 3030 (2023)
Migraine has been considered a chronic neuronal-based pain disorder characterized by the presence of cortical hyperexcitability. The Contingent Negative Variation (CNV) is the most explored electrophysiological index in migraine. However, the finding
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d47445770a174aa4b0c09c9c93b0253e
Publikováno v:
Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol 16 (2022)
Emotion regulation (ER) strategies can influence how affective predictions are constructed by the brain (generation stage) to prearrange action (implementation stage) and update internal models according to incoming stimuli (updating stage). However,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c34059022e734fc8b55d4469c71338ee
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 88969-88976 (2020)
Children with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) might suffer from dysfunctions that affect their social interaction, however, this issue has been less investigated and the results were inconclusive, especially for face processing. Apply
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfef3e99daf94ae7a6a8d45044eeca86
Publikováno v:
International Journal of Psychophysiology. 178:22-33
In a recent study we outlined the link between Intolerance of Uncertainty (IU) and the neural correlates of affective predictions, as constructed by the brain (generation stage) to prepare to relevant stimuli (implementation stage), and update predic
Publikováno v:
Emotion (Washington, D.C.).
According to predictive models of emotion, people use their previous experience to construct new affective predictions. We do not live in a stable world, however. Some environments are uncertain, others are not. This study investigated how experienci
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.