Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"S.S. van Dam"'
Publikováno v:
Proceedings of the Design Society, 1
The Covid-19 outbreak forced many universities across the world to transition from a traditional or blended format to fully online education. This paper presents a case study on the transition to an online education format for a circular design cours
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::291e1d80b314c53d681290ea43fb7d15
http://resolver.tudelft.nl/uuid:10b02e8f-eeae-4962-b797-3a8d04600663
http://resolver.tudelft.nl/uuid:10b02e8f-eeae-4962-b797-3a8d04600663
Publikováno v:
Energy Policy. 63:398-407
An ever-increasing body of research explores the effectiveness of Home Energy Management Systems (HEMS) in achieving energy savings in households. To date, however, the overall life cycle impact of the HEMS itself has not been taken into account. Thu
Publikováno v:
Journal of Design Research, 10(1/2) 2012, 86-101
Between 2008 and 2011, three different home energy management systems (HEMS)that give feedback on energy consumption were implemented in households in the Netherlands. Home energy management systems are defined as intermediary devices that can visual
Publikováno v:
Building Research and Information: the international journal of research, development and demonstration, 38(5)
Building Research & Information, 38 (5), 2010
Building Research & Information, 38 (5), 2010
Home Energy Management Systems (HEMS), e.g. energy monitors, are intermediary products that can visualize, manage, and/or monitor the energy use of other products or whole households. HEMS increasingly receive attention for their role in energy conse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fcc193ffaa5c5dac697cb7b415cace8
http://resolver.tudelft.nl/uuid:9b7217b8-dad2-4a72-826a-960c25cb0b61
http://resolver.tudelft.nl/uuid:9b7217b8-dad2-4a72-826a-960c25cb0b61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.