Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"S.S. Kalsi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Russian Electronic Journal of Radiology. 7:123-126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the IEEE. 92:1688-1704
Superconducting rotating machines have looked promising since multifilamentary niobium-titanium (NbTi) superconductors became available in the mid-1960s. Both dc homopolar and ac synchronous machines were successfully tested from the 1970s to the 199
Autor:
A. Tromm, Robert E. Schwall, B. Conner, J. Kellers, T. Stephanblome, J.M. Campbell, G. Snitchier, D. Aized, P. Winn, S.S. Kalsi
Publikováno v:
IEEE Transactions on Appiled Superconductivity. 7:971-976
This paper describes design, construction, and testing of a 5 kJ superconducting magnetic energy storage (SMES) magnet. This magnet was built by American Superconductor Corporation (ASC) for Gesellschaft fur Innovative Energieumwandlung und Speicheru
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.S. Kalsi
Publikováno v:
2006 IEEE PES Power Systems Conference and Exposition.
Fuel cell plants will be powering future electrical systems. Fuel cells normally generate direct current (DC) which must be converted into alternating current (AC) for transmission efficiency and for broader use by numerous loads of different charact