Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"S.P. Gallagher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James Mirocha, Ernst R. Schwarz, M. De Robertis, Alfredo Trento, Stanley C. Jordan, Robert M. Kass, K. Patel, S.P. Gallagher, A. Ruzza, Lawrence S.C. Czer, R. Vespignani
Publikováno v:
Transplantation Proceedings. 43:3869-3876
The role of solid multiorgan transplantation remains to be determined. We compared our experience with combined heart-kidney transplantation (HKT) and heart transplant alone (HT), and assessed patient survival rates and freedom from allograft rejecti
Autor:
Mabelle H. Cohen, J.R. Pixton, M. Awad, Matthew Rafiei, Harmik J. Soukiasian, S.P. Gallagher, Alfredo Trento, Lawrence S.C. Czer, L.A. Czer
Publikováno v:
Transplantation Proceedings. 43:3857-3862
Background The standard biatrial technique for orthotopic heart transplantation uses a large atrial anastomosis to connect the donor and recipient atria. A modified technique involves bicaval and pulmonary venous anastomoses and is believed to preser
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. 7:100-104
Summary This study investigates the use of an instrument to assess classroom environment. The aim was to gather normative information on British primary school children. The My Class Inventory (MCI) was administered to a Surrey sample of 246 children
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.