Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"S.I. Gracon"'
Autor:
S.I. Gracon, E.R. Gamzu
Publikováno v:
Psychiatry and Psychobiology. 3:115s-123s
SummaryRecent research aimed at discovering and developing new drugs for diseases of cognition focuses heavily on Alzheimer’s disease and emphasizes mechanistic/biochemical approaches. Originally, research was based on a pragmatic search for compou
Publikováno v:
Toxicology and Applied Pharmacology. 66:143-152
Two-day-old rats were administered daily ip injections of either vidarabine phosphate (VP) at nonlethal dose levels of 400, 200, 100, and 25 mg/kg or cytarabine (cytosine arabinoside, ara-C) at 4 mg/kg for 5 consecutive days and then observed for 28
Studies in our laboratory showed that hepatic endoplasmic reticulum (ER) drug metabolizing activity was decreased during pregnancy in the rat. This raised the question as to whether or not steroid hormones or derivatives are responsible for the alter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8279d5a4d2a9f227b5d120c6e9d2ec75
https://doi.org/10.1016/b978-0-08-034191-0.50061-1
https://doi.org/10.1016/b978-0-08-034191-0.50061-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.