Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"S.I Nilsson"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Agriculture, Ecosystems & Environment. 113:120-138
Quantitative estimates of cadmium (Cd), copper (Cu) and zinc (Zn) flows in percolating soil water and in surface run-off on arable land are rather scarce. Such information is essential for establishing reliable mass balances of trace metals, e.g. on
Autor:
Mats Olsson, Thai Phien, S.I. Nilsson, A Hansson, C Svensson, M. van Noordwijk, M. H. Hoang Fagerström
Publikováno v:
Agriculture, Ecosystems & Environment. 90:291-304
Agroforestry is considered to be a promising alternative to short-fallow shifting cultivation or other monocropping systems. An on-farm experiment was established in 1996 in northern Viet Nam to examine the contribution of the leguminous bush Tephros
Autor:
Ernst Witter, Oene Oenema, Anthony C. Edwards, Ingrid Öborn, K Ivarsson, A Richert Stinzing, Paul J. A. Withers, S.I Nilsson
Publikováno v:
European Journal of Agronomy 20 (2003) 1-2
European Journal of Agronomy, 20(1-2), 211-225
European Journal of Agronomy, 20(1-2), 211-225
Element balances are widely used and are incorporated within national action programs to combat nutrient emissions from agriculture to the environment. They rely on data that are readily available at farm-gate and field level, and the information gen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::591bc628633aa6974a040fc680a5add5
https://research.wur.nl/en/publications/element-balances-as-a-tool-for-sustainable-nutrient-management-a-
https://research.wur.nl/en/publications/element-balances-as-a-tool-for-sustainable-nutrient-management-a-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.