Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"S.H. Chin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Emergency Medicine. 80:S40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Chubb, G.S. Chu, N.A. Qureshi, J.H.P. Gamble, S.M.A. Sohaib, R.J. Taylor, F. Umar, B. Stegemann, F. Leyva, I. Wright, E. Lim, M. Koawing, P.B. Lim, P. Moore, N. Linton, D.C. Lefroy, D.W Davies, N.S. Peters, P. Kanagaratnam, D.P. Francis, Z.I. Whinnett, R. Khiani, N. Herring, P.W.X. Foley, M.R. Ginks, K. Rajappan, Y. Bashir, T.R. Betts, S.J. Kim, C. Cantwell, R. Ali, C. Roney, M. Shun-Shin, F.S. Ng, D. Lefroy, Z. Whinnett, X. Li, F.J. Vanheusden, T.P. Almeida, J.L. Salinet, N. Dastagir, S.S. Varanasi, S.H. Chin, S. Siddiqui, S.H. Man, P.J. Stafford, A.J. Sandilands, F.S. Schlindwein, G.A. Ng, J. Harrison, S.E. Williams, J. Whitaker, S. Weiss, S. Krueger, G. Stenzel, T. Schaeffter, R. Razavi, M. O'Neill
Publikováno v:
Europace. 17:v1-v2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISCAS (5)
Mismatched training and testing conditions for speaker identification exist when speech is subjected to a different channel for the two cases. This results in diminished speaker identification performance. Finding features that show little variabilit
Publikováno v:
FIE '98. 28th Annual Frontiers in Education Conference. Moving from 'Teacher-Centered' to 'Learner-Centered' Education. Conference Proceedings (Cat. No.98CH36214).
The authors are developing a new electrical and computer engineering program at Rowan University (USA) with the first graduates expected in 2000. Its features include a continuous engineering clinic sequence, a mixture of two, three and four credit c