Zobrazeno 1 - 10
of 314
pro vyhledávání: '"S.B. Lambert"'
Autor:
H.F. Gidding, N.V. Martin, V. Stambos, T. Tran, A. Dey, G.K. Dowse, H.A. Kelly, D.N. Durrheim, S.B. Lambert
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Global Health, Vol 6, Iss 3 (2019)
Background: The World Health Organization (WHO) Western Pacific Region (WPR) Guidelines on verification of measles elimination were established in 2012. This article outlines Australia’s approach to addressing the guideline’s five lines of eviden
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdb4bf93d34444abbef09016333079c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Minerals, Metals & Materials Series ISBN: 9783030724313
The pronounced temperature and strain-rate sensitivity of magnesium alloys were apparent during full-scale forging of control arm components. To achieve the required fatigue resistance of ZK60 and AZ80 control arms, it was necessary to forge at a low
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4507aaeae4cce14a0f33a345dfc2c484
https://doi.org/10.1007/978-3-030-72432-0_23
https://doi.org/10.1007/978-3-030-72432-0_23
Autor:
George Lamont, S.B. Lambert
Publikováno v:
Proceedings of the Canadian Engineering Education Association (CEEA).
The ability to communicate problem analysis and investigation is crucial to engineering students’ success. The Swales CARS model has generated considerable pedagogical interest because it describes how many engineers communicate in diverse document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.