Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"S.A.F. Peters"'
Publikováno v:
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 35(1), 5-11. Springer Verlag
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 35, 1, pp. 5-11
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 35, 5-11
Applied Psychophysiology and Biofeedback
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 35, 1, pp. 5-11
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 35, 5-11
Applied Psychophysiology and Biofeedback
Contains fulltext : 90398.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Phonological theories of dyslexia assume a specific deficit in representation, storage and recall of phonemes. Various brain imaging techniques, including qEEG, point to the importa
Publikováno v:
Developmental Medicine and Child Neurology, 39, 31-39
Developmental Medicine and Child Neurology, 39, 1, pp. 31-39
Developmental Medicine and Child Neurology, 39, 1, pp. 31-39
A cohort of 946 children who were screened for otitis media with effusion (OME) from the ages of 2 to 4 were studied for language, reading, and spelling at 7 years of age. The effects of OME in combination with single risk factors and with increasing
Publikováno v:
Journal of Integrative Neuroscience, 6(1), 175-190. World Scientific Publishing Company
Aims: QEEG and neuropsychological tests were used to investigate the underlying neural processes in dyslexia. Methods: A group of dyslexic children were compared with a matched control group from the Brain Resource International Database on measures
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e708e23164e167b8d0ff744e7e521e1
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/372165e7-3723-4d9d-bc37-b0e9fa0287f5
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/372165e7-3723-4d9d-bc37-b0e9fa0287f5
Publikováno v:
Applied Psychophysiology and Biofeedback
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 25, 187-187
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 25, 2, pp. 187-187
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 25, 187-187
Applied Psychophysiology and Biofeedback, 25, 2, pp. 187-187
Contains fulltext : 90308.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) 1 p.
Publikováno v:
Stimulus. 17:156-156
Een groep van 946 kinderen die op een leeftijd van 2 tot 4 jaar oud werden gescreend op otitis media met effusie (ome), werden op 7–jarige leeftijd onderzocht op taal, lezen en spelling. De gevolgen van ome in combinatie met een enkele risicofactor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.