Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"S.A. Carvalho"'
Publikováno v:
Journal of Materials Research and Technology, Vol 24, Iss , Pp 9743-9753 (2023)
Usually, corrosion processes on brass, which are manifested by discoloration of the metal or alloy surface, are a little destructive and slow in natural environment or non-acid solutions. In this context, investigation of the corrosion process under
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c51a4ef527c144b09f9cd56604557621
Autor:
S.A. Carvalho, L.S. Carmo, E.F. Abreu, R.S. Dias, A.C.M. Apolônio, S.G. Santos, L.M. Farias, M.A.R. Carvalho
Publikováno v:
Arquivo Brasileiro de Medicina Veterinária e Zootecnia, Vol 65, Iss 5, Pp 1537-1544 (2013)
The production of Toxic Shock Syndrome Toxin-1 (TSST-1), enterotoxins and bacteriocin-like substances was evaluated in 95 strains of Staphylococcus aureus recovered from raw bovine milk (n=31) and from food samples involved in staphylococcal food poi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3dda070a0c844af2858773630a8bc87b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mateus Ligabo, Fabiana Carvalho Silva, Ana Carolina da S.A. Carvalho, Durval Rodrigues, Rita C.L.B. Rodrigues
Publikováno v:
Evaluation and program planning. 96
The learning process for a Biology topic regarding organisms and animal kingdom diversity was investigated through an innovative Interactive Didactic Sequence (IDS) which integrated the idea of "concept maps" with the Hermeneutic-Dialectic Circle (HD
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.