Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"S.-I. Takayanagi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabriela Krivdova, Florin Schneiter, Jocelyn Chen, Sabrina A. Smith, Jessica McLeod, John E. Dick, Andy G.X. Zeng, Veronique Voisin, M. C. Shoong, Stephanie Z. Xie, Michelle Chan-Seng-Yue, Kerstin B. Kaufmann, D. Parris, S.-I. Takayanagi, Laura García-Prat, Timm Schroeder, K. Pan, Olga I. Gan, Alex Murison, Mathieu Lupien, Elvin Wagenblast, W. Wang, K. Gupta
SummaryIt is critical to understand how quiescent long-term hematopoietic stem cells (LT-HSC) sense demand from daily and stress-mediated cues and transition into bioenergetically active progeny to differentiate and meet these cellular needs. Here, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::759f2155621265901831dd9d12777bff
https://doi.org/10.1101/2021.02.24.432720
https://doi.org/10.1101/2021.02.24.432720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.