Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"S. Zakowska-Biemans"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Filiep Vanhonacker, Géraldine Enderli, Wim Verbeke, Luis Guerrero, Luisa Scalvedi, Sylvie Issanchou, Margrethe Hersleth, S. Zakowska-Biemans, Anna Claret, Marta Sajdakowska, Britt Signe Granli, Michele Contel
Publikováno v:
Food Quality and Preference
Food Quality and Preference, Elsevier, 2010, 21 (2), pp.225-233. ⟨10.1016/j.foodqual.2009.06.003⟩
Food Quality and Preference, Elsevier, 2010, 21 (2), pp.225-233. 〈10.1016/j.foodqual.2009.06.003〉
Food Quality and Preference, Elsevier, 2010, 21 (2), pp.225-233. ⟨10.1016/j.foodqual.2009.06.003⟩
Food Quality and Preference, Elsevier, 2010, 21 (2), pp.225-233. 〈10.1016/j.foodqual.2009.06.003〉
International audience; A total of 721 consumers were interviewed in order to obtain and compare consumer-driven associations to the word ‘‘Traditional”, in a food context, in six European regions. Participants, who were individually interviewe
Autor:
Michele Contel, M.D. Guàrdia, Margrethe Hersleth, Joan Xicola, S. Zakowska-Biemans, Britt Signe Granli, Claire Sulmont-Rossé, Wim Verbeke, Luis Guerrero, M. Luisa Scalvedi, Filiep Vanhonacker, Marta Sajdakowska, Sylvie Issanchou
Publikováno v:
Appetite
Appetite, Elsevier, 2009, 52 (2), pp.345-354. ⟨10.1016/j.appet.2008.11.008⟩
Appetite, Elsevier, 2009, 52 (2), pp.345-354. ⟨10.1016/j.appet.2008.11.008⟩
International audience; Traditional food products (TFP) are an important part of European culture, identity, and heritage. In order to maintain and expand the market share of TFP, further improvement in safety, health, or convenience is needed by mea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zywnosc.Nauka.Technologia.Jakosc/Food.Science.Technology.Quality.
Autor:
M. L. Cezanne, L. Baumgart, A. Bongartz, K. Buchecker, A. Kole, E. Kostyra, S. Kremer, P. Reichl, A. Spiller, S. Zakowska Biemans, U. Kretzschmar Rüger, CANAVARI, MAURIZIO, GALLINA TOSCHI, TULLIA
The organic food sector in Europe is growing since several years. However the development of the organic food market varies across European countries. High developed markets (e.g. Germany and Switzerland) coexist with markets in the introduction stag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::f90d76b8c0a0d13df4aa30a676997c58
http://hdl.handle.net/11585/127069
http://hdl.handle.net/11585/127069
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.