Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"S. Woolnough"'
Autor:
E. Howard, S. Woolnough, N. Klingaman, D. Shipley, C. Sanchez, S. C. Peatman, C. E. Birch, A. J. Matthews
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 17, Pp 3815-3837 (2024)
A multi-season convection-permitting regional climate simulation of the Maritime Continent (MC) using the Met Office Unified Model (MetUM) with 2.2 km grid spacing is presented and evaluated. The simulations pioneer the use of atmosphere–ocean coup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9f04863756a4e16b2cdef9079e97a90
Autor:
D. Walters, I. Boutle, M. Brooks, T. Melvin, R. Stratton, S. Vosper, H. Wells, K. Williams, N. Wood, T. Allen, A. Bushell, D. Copsey, P. Earnshaw, J. Edwards, M. Gross, S. Hardiman, C. Harris, J. Heming, N. Klingaman, R. Levine, J. Manners, G. Martin, S. Milton, M. Mittermaier, C. Morcrette, T. Riddick, M. Roberts, C. Sanchez, P. Selwood, A. Stirling, C. Smith, D. Suri, W. Tennant, P. L. Vidale, J. Wilkinson, M. Willett, S. Woolnough, P. Xavier
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 10, Iss 4, Pp 1487-1520 (2017)
We describe Global Atmosphere 6.0 and Global Land 6.0 (GA6.0/GL6.0): the latest science configurations of the Met Office Unified Model and JULES (Joint UK Land Environment Simulator) land surface model developed for use across all timescales. Global
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b210587f793c4832b86924f17075d9f5
Publikováno v:
Annals of Geophysics, Vol 46, Iss 1 (2003)
Examples of current research into systematic errors in climate models are used to demonstrate the importance of scale interactions on diurnal,intraseasonal and seasonal timescales for the mean and variability of the tropical climate system. It has e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03a6df5741df41daa953b201eeee8198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.