Zobrazeno 1 - 10
of 1 786
pro vyhledávání: '"S. Witzel"'
Autor:
Ciechalski, Joseph C.
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2011 Feb 01. 17(6), 379-379.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41199699
Autor:
Draper, Karen
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 2010 Sep 01. 16(2), 125-125.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41183586
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S361-S362 (2023)
Introduction Anti N-methyl-d-aspartate receptor (anti-NMDA-R) encephalitis is a potentially reversible cause of psychosis. Nearly all patients (>95.5%) quickly develop additional neurological symptoms, and only about 50 percent fully recover, often w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e80decaa37154385b104dbf452c007b3
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness. 16:1-35
Autor:
Jonté A. Myers, Bradley S. Witzel
Publikováno v:
Intervention in School and Clinic. 58:234-240
Increasing the performance of secondary students with learning disabilities (LD) in mathematics on word problem-solving tasks involving ratios and proportions is challenging for secondary math teachers. Teachers must use evidence-based practices to e
Autor:
Jonté A. Myers, Bradley S. Witzel, Sarah R. Powell, Hongli Li, Terri D. Pigott, Yan Ping Xin, Elizabeth M. Hughes
Publikováno v:
Review of Educational Research. 92:695-742
Since 1975, researchers have conducted interventions to improve the word-problem performance of elementary school students facing mathematics difficulties. The current study reports a meta-analysis of 52 studies that examined the effect of these inte
Publikováno v:
Beyond Behavior. 31:42-52
Students with emotional and behavioral disorders struggle with learning and retaining many aspects of mathematics. Tasks requiring conceptual understanding and reasoning are especially challenging. Given these difficulties, it is essential that teach