Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"S. Wenske"'
Publikováno v:
Frontiers in Physics, Vol 9 (2021)
Cold physical plasmas, especially noble gas driven plasma jets, emit considerable amounts of ultraviolet radiation (UV). Given that a noble gas channel is present, even the energetic vacuum UV can reach the treated target. The relevance of UV radiati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a35989dd3fc340bb8138a9abdca25c61
Autor:
Ruth S. Wenske, Medadi E. Ssentanda
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative and International Education. :1-19
Autor:
Ruth S. Wenske
Publikováno v:
Tydskrif vir Letterkunde, Vol 58, Iss 1 (2021)
Teacherly aesthetics: Literature and literacy in Binyavanga Wainaina’s works In this paper I use the concept of teacherliness to explore the connections between literature and education in Binyavanga Wainaina’s memoir One Day I Will Write About T
Autor:
Ruth S. Wenske
Publikováno v:
Journal of Postcolonial Writing. 57:469-483
This article engages with the works of Sudanese American poet Safia Elhillo, a rising star in Arab, African, and diasporic literary circles. It explores the chronotopic use of metre, repetition, ke...
Autor:
Ruth S. Wenske
Publikováno v:
Partial Answers: Journal of Literature and the History of Ideas. 19:281-303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medadi E. Ssentanda, Ruth S. Wenske
Publikováno v:
International Journal of Educational Development. 80:102309
This article is possibly the first qualitative research on the USAID-funded School Health and Reading Program (SHRP), implemented in Uganda since 2012. The SHRP program is aimed at scaling up the Thematic Curriculum (TC) reform, which was the first a