Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"S. Varadaraj"'
Publikováno v:
Hybrid Advances, Vol 7, Iss , Pp 100296- (2024)
Highly active, long-lasting, and economically feasible nonprecious metal-based electrocatalysts are urgently required for the slow hydrogen evolution reaction (HER) in alkaline conditions. Direct current (DC) electrodeposition was used to develop the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b80a573937542c08aaadb2dfaea1ffd
Publikováno v:
In Applied Surface Science Advances October 2022 11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Varadaraj, S. Kumar
Publikováno v:
Indian Journal of Applied Research. 3:29-32
Autor:
V. Parthiban, S. Varadaraj
Publikováno v:
Ushus - Journal of Business Management. 8:8-19
One of the major problems facing both developing and developed countries is the Quality of Work Life of a vast majority of employees engaged in productive pursuits. This issue is not just one of achieving greater human satisfaction but it also aims a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Varadaraj, Shailesh Kumar
Publikováno v:
Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities. 6:89
The purpose of this research work is to find out the buying intention of consumer behavior towards organized retail stores in erode district. The objective of this study is to get the feedback about buying intention of consumer behavior towards organ
Autor:
Shailesh Kumar, S. Varadaraj
Publikováno v:
Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities. 6:1038
The purpose of this research is to find out consumer attitude and buying behaviour towards organized retail stores in erode district. The objective of the study is to get the feedback about consumer attitude at the retail stores. The research design
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.